יום שבת, 6 ביולי 2013

לוטו שיטתי הסיבה לזכייה בהגרלת הלוטו


ההגרלה של לוטו תתקיים במהלך הלילה, ורבים תוהים איך לבחור את המספרים של הלוטו כדי להשלים את הטופס. ישנם דרכים שונות כדי למלא טופס לוטו יהיה למקסם את הזכייה בלוטו לשחקנים, ובניגוד למה שאפשר לחשוב, לא הכל שווה הערך במונחים של הזדמנויות וסיכוי זכייה בלוטו.

אחת האפשרויות למלא טופס לוטו נקראת "לוטו שיטתי" שלוקח את המספרים של הלוטו שנבחרו עלידי השחקנים והכל למלא טבלה אחת. שימו לב למשתתפים במשחק של לוטו שיטתי אליכם לבחור קבוצה של בין שמונה לשתיים עשרה ספרות ולכן משחק עם לוטו שיטתי מבטיח את כל המספרים האפשריים להרכיב השישיות לוטו טובות יותר. לדוגמה, שחקן שמשלים את טופס שיטתי 9 בוחר סט של מספרים חדשים והקונה ובעצם מהמר על כל אחד מהשילובים של שישה ועד 37 מספרים.

ניחוש לוטו מציע באופן שגרתי כדרך נוחה להמר על מספר צירופי לוטו הליך קצר ופשוט. חלופה חסכונית אחרת היא למלא את הטופס עם המספרים ממוחשבים עלידי לוטומטי גנרטור שמייצר עבור שחקן צירופים אקראי בשביל בני שישה מספרי הלוטו הנבחרים שלכם. עם זאת, משחק לוטו שיטתי מותיר את בחירת המספרים הם הרבה תמורת רכישה אינה מפחיתה את הערך שלו.

אבל גם אם בלוטו תמיד יכול להיות שונה, אבל אותו הדבר כמו מילוי משחק של הזדמנות, הלכה למעשה, את ההימור מתאפיין בהתפלגות ההסתברות של סדרה של מספרים של חלופות אקראיות. למעשה, את הסיכויים שלך לזכות בפרס כספי עדיין סיכויים נמוכים של זכייה עם טופס באותו המחיר, במילוי באופן אקראי.


כדי להמחיש זאת, אנחנו באופן שיטתי להשוות 9 בהשוואה לחלופה של מספרי הלוטו הנבחרים בסדרה של 37 הופקה על ידי המחולל המספרים אקראיים. ישנם שבעה 2,035,800 מספרים אפשריים שונים הרכב 1-30, וכל מועמד ראוי - ההסתברות שניחוש ליעד שלך. לכן, את ההסתברות של כל צירוף היא אחד 2,035,800, ועבור כל קבוצה של 36 שילובים שונים המכילים שילוב של הסתברות הזכייה היא 36-2,035,800 1-56 או 550.


יש לציין כאן שאם האריזה היא אקראית והשפעה חסרת הבחנה, ואין תלות בין שילוב אחד עם השני, ולאחר מכן יוצר סיכוי יתרון זעיר שיטתי להבקיע הנחה נכונה, כי איך יכול מיל שלישי נמוך למדי מספרי הלוטו הנבחרים, הוא מכיל את אותו שילוב יותר מפעם אחת, ובמקרה זה יהיה פחות מ 36 צירופים שונים. ניתן להימנע מכך כמובן שאם השמטת הבדיקה האקראית וחזרה על מילוי חלופי לייצור. בה בעת, עלינו לזכור בדרך הרגילה, זכייה בלוטו, שבו כסף הפרס יחולק באופן שווה בין הזוכים, ייתכן שיש טעם בהימור כפול על אותו השילוב: הוא דווח בהיסטוריה של מדינת ישראל של בני זוג שתמיד כרוך בסדרה של מספרים צעירים. בוקר אחד, בני הזוג גילו כי התיקו התקיים אתמול בלילה עלה מספר המזל שלה מזל, וכל אחד עם כרטיס נפרד שמתאר פגעה בהשתתפות. אחרת, היו שני זוכים, והודות לרכוש הכיס הכפול גרף דרך פרס שלישי - הבדל של כמה מיליון.

ההבדל לוטו שיטתי בין מספרי הלוטו הנבחרים עלידי לוטומט עולה כאשר אנו רואים את האפשרות של להכות שש מתוך שבעה מספרים נכונים. ההסתברות תמיד מכילה שילוב של לפחות שישה מספרים נכונים הוא 1-1131, וההסתברות להיווצרות שילוב לוטומטי כזה מכילה יותר משלוש פעמים, והוא 1 ל 350 או פחות. מגמה זו בולטת עוד יותר כאשר מדובר במספר קטן יותר של זריקות. ההסתברות של לפחות ארבעה מספרים נכונים בסדרה אחת לפחות של 36, כלומר, ההסתברות לזכייה בפרס היא עשרה אחוזים פחות שיטתיים, ושבעים אחוזים הגבוה מספרי הלוטו הנבחרים בטופס.

כדי לקבל מושג על מקורו של ההבדל בהסתברויות, כדאי לשקול את המקרה הספציפי של הפרס הגדול, עם ההשערה הנכונה מופיעה בצורה הכלולה בסדרה. מה ההסתברות כעת מצאה בצורה זו, כמו גם שילוב של שישה מספרים הזוכים בדיוק? אמנם במשך 35 המשחקים הנותרים של סיכוי הוא פחות משליש אחוז הזעיר לשיטתי היא ודאות מוחלטת: קבוצה של שבעה מספרים הזוכים מכילה שבע תת - קבוצות של שישה מספרים נכונים (ניתן ליצור תת - קבוצות אלו על ידי הסרת כל שבעת המספרים הזוכים). כל תת - קבוצה יכולה להיות קשורה לכל אחד משני המספרים שנותרו ב-לוטו השיטתי , שאינם חלק מזוכה שבעה הזמן, ויוצר שילוב של שבעה מספרים, ובכלל זה באופן שיטתי, רק עם שישה מספרים נכונים. ניחשתם שבעה המספרים הזוכים בהגרלה לוטו הבאה שיטתי בוודאי ניחש שילובים המכילים שישה מספרים נכונים ו21 שילובים המכילים חמישה מספרים.

שילוב זה של אירועים ואת הפוטנציאל הרווח, גרסה מובנית ושיטתית של המשחק הוא ההבדל העיקרי בין ההסתברות של לוטומטי שיטתי. ב" ההצלחה "של כל שילוב קשור באופן שיטתי עם ההצלחה שלו בדרך לחברים, בעוד שמספר לוטומטי משחק של מהלכים בשילוב אינו תלוי במספר משיכות והאחר. המתאם החיובי בין מספר היריות בשילובים שיטתיים, מתאם מוכתב על ידי הדמיון בהרכב מוביל את המשחק עם מבנה הסתברותי שונה שהושג עם ניחושים אקראיים בלתי תלויים שנבחרו. שחקן פתוח זוכה תרחישי איסוף שיטתי יחד בשטח מצומצם של תרחישי הגרלת חלל, מה שמוביל לצמצום משמעותי של ההסתברות לפרס.

אפשר לומר שיש פיצוי להפחתת הסתברות זכייה, תוחלת בהתחשב צפויה, בשל המחיר הגבוה של רווח באופן שיטתי הצלחה. ואכן, אם רווח שיטתי הוא למעשה נצחון גדול. כך, למשל, ארבעה מספרים נכונים בכל תשעת המספרים מתערב שיטתי פירוש עשרה שילובים שונים של אותה הדרך, עם ארבעה מספרים נכונים, ולכן - פי עשרה מהמחיר שהוגש למשרד.

עם זאת, מי שמכיר את מטריצות הסתברות ההבדל יכול להיות אדיש לבחירה בין האפשרות של לוטומטי השיטתי. איך זה? תארו לעצמכם שאתם מבקרים בקזינו ומשחקים ברולטה. יש לך שני דיסקים שאתה שם על הבליינד לסיבוב הבא של הגלגל. היית מעדיף לשים את שני דיסקים הם אותו המספר, שני מספרים שונים? הימור ריכוז במספר אחד פירושו הסתברות נמוכה יותר פעמיים לפני שמחירי הקופה כפולים. מגמות פיזור אקראי, הבאות לידי ביטוי בתיקים מגוונים, הובילו להעדפה של הימור מפוצל. אבל הכרה זו לא בעיה טריוויאלית כאשר הנושא בא לידי הביטוי בבחירה בין צורות של שיתוף ציבור זכייה בהגרלת הלוטו בדוכן הלוטו הקרוב למקום מגורייך.

דווקא במקרה של זכייה בהגרלת הלוטו נראית השלכות חשובות יותר ברולטה: זה לא רק מקרים שונים של פרסים משניים קשורים, אבל גם מקובצים בתרחישים לצבור הגבוה ביותר. הקצאה כמה מאה היא כנראה זניחה עבור מי בדיוק לגייס מיליון, אבל זה יכול להביא קצת כיף כשהוא בא לבד. קונים כרטיסים אולי היו מעדיפים להשאיר אפשרויות אלה להרוויח בנפרד.

מרווח הסתברות בשביל זכייה בהגרלת הלוטו נחשב קשה מאוד להשיג בכל מקרה (גם ללא שלב מסוים גורם תלות קומבינטורית מעורב ומשחק כנראה מסה), ומה שבורח בין שיחי העין הסתברויות תאורטיות יכול לפעמים את סיכויי הצלחה.

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM