יום שני, 25 במרץ 2013

שיטות חיזוי לוטו אלגוריתמים


כמה אנשים משתתפים באיזשהיא הגרלת משחקים ברחבי העולם? מילארדים, האם כולם יזכו בלוטו? קרוב לוודאי שלא. סיכויי הזכייה בהגרלות לוטו הם כל כך גדולים שכאשר הסיכוי שלך לזכות בכל הקופה, אומר לך "כמובן שלא, אני בהחלט אנצח". הסתברות הזכייה היא לעתים קרובות לפרס הראשון בלוטו 1-18000000 אבל אנשים ימשיכו לקנות.

ובכן, בעוד שאחרים עדיין ישחקו בלוטו וקרוב לוודאי שיפסידו את כספם, קבוצה של אנשים בעלי תחומי עניין משותף בשיטת ההגרלה השלמה מתעופפת החליטה לעשות קצת מחקר של חיזוי הגרלת ובעיקר על כל תוכנות הלוטו שמסתובבת כיום בשוק. החבר 'ה האלה אמר "אם אנשים הולכים עדין לקוראת בקפה, סוחריים בשווקים עתידיים ולחזות תחזיות שונות של מידע מציע, אנו יכולים להשתמש בחוקי המדע עצמו שיכול לשמש כדי לחזות את מספרי הלוטו הזוכים ולהפעיל את המערכת בכל הגרלה " עלמנת שנוכל כדי לחזות את מספרי הלוטו הזוכים.

המחקר החל עם ניתוח של רוב תוכנות לחיזוי הגרלה לוטו הקיימות. קבוצת חוקרים בחנה 15 תוכניות פופולריות. התחזיות של כל תכנית הושוו עם התחזיות של השימוש באלגוריתמים מתמטיים וסטטיסטיים שונים.

האלגוריתמים שמשמשים תוכנות לחיזוי הגרלה לוטו כוללים כמה אלגורתמים עיקריים:

     אלגוריתמים לחיזוק
    אלגוריתמי Kohonen
    אלגוריתמי שיפוע Exponentiated
    חיזוי מובנה שכבות
    וכו '

המחקר הראה כי 90% שמשמשים תוכנות לחיזוי הגרלה לוטו הללו היו בעצם הגרלה באמצעות אותם האלגוריתמים. אז תוצאות (תחזיות) הושוו עם תוצאות הגרלה בפועל. ההשוואה עם נתונים בפועל מראה כי תחזיות נכונות רק 15-20%. אז את התוצאות של מחקר זה מראה כי הגרלות ניתן לחזות. אבל התחזיות האלה חייבות להתבצע על ידי ניתוח הגרלות עבר עמוקה ורחבה וכמה שיותר נתונים שיש עם תוכנות הלוטו שלכם, מה טוב.

לאחר ניתוח של אלגוריתמים המשמשים בהגרלת תוכנה, קבוצת החוקרים החליטה לערבב אלגוריתמים, מה שהופך אותו קשה יותר לרמה גבוהה יותר של דיוק לחיזוי הגרלה לוטו הבאה. חיזוי תוכנות הלוטו המערכת משתמשת גם באותם כללים סטטיסטיים בשוקי המניות וחוזים עתידיים. תחזיות חדשות הושוו לתוצאות בפועל של הלוטו מושך והראו תחזיות טובות יותר. התוצאות החדשות היו 50-90% מחיזוי מספרי הלוטו הזוכים בצורה נכונה.

סוכם שניתן להגיע למצב שבו ניתן לחזות תוצאות הגרלה לוטו הבאה. זה הכול העניין של מציאת דפוסים בהגרלת העבר והתאמת אלגוריתמים למצוא את אותן תבניות זוכות.

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM