יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

לוטו חזוי ניתוח

לוטו חזוי ניתוח


ניתוח חזוי הוא אזור של ניתוח סטטיסטי העוסק בחילוץ מידע מנתונים ולהשתמש בו כדי לחזות מגמות עתידיות ודפוסי התנהגות. הליבה של אנליטיים לניבוי מסתמכת על לכידת קשרים בין משתני מסבירים ומשתני המנבאים של אירועי עבר, ומנצל אותו כדי לחזות תוצאות עתידיות. חשוב לציין, עם זאת, שהדיוק והתועלת של התוצאות תלויות במידה רבה ברמת הניתוח של נתוני איכות והנחות. קניית כרטיס לוטו עם 12 מספרים שיטתי משחק התאמה בדרך תעלה 924 טבלאות לוטו ישראל המקומי שלך. מתחת ל 20 שקל אתה יכול עכשיו להשתתף בהרבה יותר כרטיסים עם סיכויים הרבה יותר טובים לזכות. 80% מרווחים מחולקים במידה שווה על ידי השחקנים במשתתף. 10% מהרווחים הולכים לעולה כרטיס לוטו מספר פעמים בשבוע מאוד מגדיל את הסיכוי של כל אחד מהם הן שילוב כרטיסים יקרים בהרבה מכרטיסים רגילים, אבל שיעור גבוה יותר הצעה של הצלחה בהשגה + 4 מספרים לכולם לקבל הטבות על בסיס קבוע . 10% הם העלות של ממשל.

הרעיון של התפלגות ההסתברות ומשתנה המקריים המשמש במשמעת בבסיס מתמטיקה של תורת ההסתברות ומדע סטטיסטי. יש פיזור או השתנות בכמעט כל ערך שניתן למדוד באוכלוסייה; כמעט את כל מדידות עשו עם כמה, טעות גלומה בתהליכים פיסיים רבים תוארו הסתברות, מהמאפיינים הקינטית של הגזים לתיאור של החלקיקים קוונטיים הבסיסיים המכאניים. מסיבות אלה ורבים אחרים, מספרים פשוטים הם לעתים קרובות לא מספיק לתיאור כמות, בזמן הסתברויות הן לעתים קרובות יותר מתאימות.

RIC קשור ל" סטיית התקן "הידועה (SD): כאשר נתוני מעקב" עקומת פעמון ", RIC הוא כ 35% יותר מסוג SD. (באופן שקול, SD הוא כשלושה רבעים מRIC.) באופן כללי, את ערכי הנתונים שחורגים מהממוצע יותר מפעמים RIC מגיעים תשומת לב אישית. הם נקראים "לא טיפוסיים". ערכי נתונים שחורגים מהממוצע של יותר מפי 3.5 IQR לעתים קרובות בחנו מקרוב. הם נקראים לעתים "חריגים עכשיו." מהבחינה מתמטית, עקומת הסטנדרט משתרעת לאינסוף שלילי ואינסוף חיובי משמאל לימין. שימו לב, עם זאת, כי חלק קטן מאוד של מספרי לוטו בפועל נופל מחוץ לטווח של -3 ל+3. האזור הכחול הכהה מייצג תצפיות בתוך סטיית התקן אחד בכל הצד של הממוצע, המייצג כ -68.2% מכלל האוכלוסייה. שתי סטיות תקן של (כחול הכהה והחצי) אומר המהווה כ 95.4%, ושלוש סטיות תקן (כהה, בינוני ואור כחול) סביב 99.7%.

בסטטיסטיקה, 68-95-99.7 כלל, או כלל שלושה סיגמא, או כלל אמפירי, קובע כי להתפלגות נורמלית, כמעט כל הערכים שוכבים בתוך 3 סטיות תקן של הממוצע. הנטייה המרכזית של מאתרת הפצה "המרכז" של התפלגות הערכים. השלושה הסוגים העיקריים של ערכות של נטייה המרכזית הם, חציון וממוצע מצב. פיזור הוא ההתפשטות של ערכים סביב הנטייה המרכזית. ישנם שני אמצעים נפוצים של פיזור, המגוון וסטיית תקן. מגוון הוא פשוט הערך הגבוה ביותר מינוס הערך הנמוך ביותר. סטיית ההתקן היא אומדן מדויק ומפורט יותר של פיזור כי נתון חריג יכול להפריז בהיקף משמעותי. סטיית ההתקן מוצגת לאחר שקבעה את היחס שבין ממוצע הציונים של המדגם. למרות שאולי נראה מסובך אומדן זה, זה בעצם די פשוט. באנגלית, סטיית ההתקן יכולה להיות מתוארת כמו "שורש הריבועי של סכום ריבועי סטיות מהממוצעות, מחולק במספר עשרות מינוס 1"






חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM