יום שבת, 22 בספטמבר 2012

ניבוי מספרים בלוטו

דוגמאות הנישה היא על שימוש בהסתברויות לנבא. מהמאמר במגזין מחלקה הכהה היא ניסיון האם זה תקף גם על אסטרטגיה לזכות בלוטו באמצעות מודלי נישה.


לעתים קרובות תוכניות הוצעו כדי לחזות את מספרי הלוטו הטובים ביותר. האחד התאוריות הנפוץ ביותר משתמשת בעובדה שכמה מספרים מתערבים יוצאים יותר מאשר אחרים, וכך להגדיל את סיכוי ההימור נשחק על מספרים פופולריים של פניות. במאמר שכותרתו הערכת חלוקת התדר של המספרים להמר על הלוטו של מדינת קליפורניה ההגרלה על ידי מארק פינקלשטיין, 15 בנובמבר, 1993,הוצגו ראיות תומכות בהשערה זו.


חלוקת המספרים יוצאים יותר מאשר אחרים בהגרלה הוא מידע נגיש לציבור, השכיחיות נאמדה באמצעות ניתוח מורכב של נתונים ציבוריים על המספרים הזוכים. התוצאות תקפות גם עם הלוטו הקנדי בו הוא חלוקת מספרים ציבוריים. על בסיס את המספרים הזוכים במשחקים 176, המחשבת את הלא האחידות של הסבירות למספר הזוכים יהיו כמספרים 6 להלן.


אומדן ההסתברות של המספרים 1-37 להיות בקבוצה של מספרים 6 הימור.




החלוקה אינה אחידה, מספרים הקטנים יותר פופולרים עם שכיחיות גדולה, ואילו מספרים הגדולים פחות פופולרים. ואז ללכת כדי לחשב את הערך של האסטרטגיה המנצחת הלוטו, המבוסס על הכישלון של ההימורים אלא אם התשלום עולה על סכום מסוים, ולאחר מכן לבחור מספרים פחות פופולריים.



אניח שאנחנו משנים את האסטרטגיה שלנו, אז לפחות 6 מספרי הלוטו משחק פופולריים, אבל אלינו להיכנס להגרלה, כאשר הפרס הוא לפחות 18 מיליון שקל (שמתרחש אחת ל7 שבועות) בלבד. במקרה זה, על סמך נתונים שיש לנו, התשואות (תוחלת) הצפויות שלנו להימור של $ 1.00 הן כדלקמן: עבור 6 המספרי הלוטו פחות הפופולריים, 1.14 $, עבור 6 מ 6 מספרים, 0.89 דולרים, ועבור 6 המספרים הפופולריים ביותר, 0.59 $.


מספרי הלוטו הקטנים והפופולרים ביותר הם:


פחות פופולרי: 50, 46, 49, 43, 48, 51.


הכי פופולרי: 9, 7, 3, 8, 11, 6


עם זאת, למרות ההצלחה שלהם, הם הגיעו למסקנה כי סיכויי זכייה על רק מספרים קטנים נמוכים יותר, נוכל לזכות רק עם נחכה מאות שנים משחק על אותם מספרי לוטו.
big prize lottery system for all pick 6 7 8 9 10 need

חדשות לוטו אחרונות מהארץ

ISRLOTTO.BLOGSPOT.COM